Forum InGaRdEnA 3 Strona Główna InGaRdEnA 3
Forum Studentów Ochrony Środowiska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN (od 01.10.2009)

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum InGaRdEnA 3 Strona Główna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Webmaster
Webmaster



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:50, 04 Gru 2008    Temat postu: REGULAMIN (od 01.10.2009)

REGULAMIN FORUM STUDENTÓW OCHRONY ŚRODOWISKA "InGaRdEnA 3"

Założenia ogólne

1. Forum "InGaRdEnA 3", określane dalej jako Forum, powstało z inicjatywy studentów ochrony środowiska Uniwersytetu Jagiellońskiego, jego głównym celem jest usprawnieni komunikacji pomiędzy studentami.
2. Forum jest niezależne i stanowi własność administratora, który odpowiada za jego stronę techniczną i stanowi najwyższą instytucję w przypadku sporów, oraz konfliktów. Administrator może usunąć post/komentarz, bez podawania przyczyny, oraz ma prawo: wyłączenia forum o każdej porze, modyfikacji danych i wyrzucenia użytkownika z Forum.
3. Do pełnego korzystania z Forum mają studenci:
a. Ochrony Środowiska Uniwersytetu Jagiellońskiego
b. Ochrony Środowiska Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu
c. Ochrony Środowiska Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Tarnowie
d. Studenci innych kierunków Uniwersytetu Jagiellońskiego, uczestniczący w kursach kierunku Ochrona Środowiska.
4. W celu uzyskania pełnych uprawnień do korzystania z Forum należy zarejestrować się na Forum a następnie dokończyć rejestracji poprzez przesłanie swoich danych do Administratora Forum.
5. Do ograniczonego dostępu na Forum (dział Ogłoszenia) mają pracownicy Dziekanatu Wydziału Chemii UJ.

Rejestracja i logowanie

1. Aby otrzymać pełne uprawnienia do korzystania z Forum należy wcześniej dokonać rejestracji a następnie dokończyć ją poprzez przesłanie swoich danych do Administratora Forum.
2. Przy rejestracji należy podać następujące dane:
- imię i nazwisko
- nick użyty przy rejestracji
- adres e-mail
- Rok studiów, kierunek, uczelnia
- nr indeksu (potrzebny do umieszczania wyników itp.)

3. Nie przesłanie danych uniemożliwi dodanie studentów do Grupy Studenci a tym samym nadanie pełnych uprawnień. Konta, których użytkownicy nie prześlą danych w ciągu 7 dni zostaną usunięte.
4. Z podawania powyższych danych zwolnieni są pracownicy Dziekanatu Chemii UJ - ich konta zakładane są, po wcześniejszym porozumieniu, przez Administratorów Forum i przypisywane do Grupy Dziekanat.
5. Rejestrując się użytkownik wyraża zgodę na opublikowanie swoich danych osobowych w postaci jaką przedstawił. Na adres e-mail podany w profilu, może zostać wysłana informacja na temat: akceptacji i dodania do grup, subskrypcji forum, innych ważnych informacji - nie będzie to nadużywane do celów reklamowych, ani do wysyłania spamu, ani innej żadnej typowej działalności, która może podrażnić odbiorcę. Rejestrując się użytkownik automatycznie akceptuje regulamin forum.


Użytkowanie Forum

1. Zabrania się publikowania treści zabronionych przez prawo, wulgarnych (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.), obraźliwych, naruszających prawa serwisu (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.) lub innych osób (art. 23 i 43 Kodeksu cywilnego), albo naruszających zasady współżycia społecznego - administracja nie jest właścicielem postów i nie ponosi odpowiedzialności za zawartą w nich treść, jednakże jest uprawniona do usuwania treści uznanych za niewłaściwe.
2. Zabrania się umieszczania na Forum danych osobowych innego użytkownika bez jego zgody (ustawa o ochronie danych osobowych ).
3. Użytkownik który ograniczył się wyłącznie do rejestracji swego Nicka, po miesiącu "niebytu" będzie usuwany z forum bez ostrzeżenia.
4. Nagminne i uporczywe chamstwo użytkownika w stosunku do innych użytkowników strony będzie groziło zablokowaniem konta.
5. Na forum niedopuszczalne jest umieszczanie treści zawierających przekazy reklamowe. Wszelkiego rodzaju reklamy, spamy będą usuwane.

6. Administrator forum zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany Regulaminu.
7. Kwestie nie objęte regulaminem rozstrzyga Administrator.


Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Pią 18:14, 02 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum InGaRdEnA 3 Strona Główna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin